czwartek, 23 lipca 2015

7 dni.. + co nieco o transferach.

Pozostało jeszcze 7 dni do starcia Lechii Gdańsk z Juventusem. Osobiście sama nie mogę się już doczekać, aż zobaczę nasze zebry na żywo. Wiadomo.. mecz w Polsce nie umywa się do tego, który przeżywa się na Juventus Stadium, ale dla takiej mnie, która zapewne nigdy nie będzie miała okazji pojechać do Turynu, ten mecz w Gdańsku to jest już coś.
Brałam również udział w konkursie zorganizowanym przez JuvePoland.com, w którym można było wygrać spotkanie z naszymi mistrzami, no ale niestety.. ja i mój wierzchowiec nic nie wygraliśmy, szkoda.
A poniżej mój bilet (zdjęcie z Instagrama). Jak ktoś siedzi gdzieś obok to.. do zobaczenia w środę!


A co do transferów:
Jestem załamana odejściem Teveza, mógł już ten rok wytrzymać i dopiero odejść. Pirlo.. nasz Maestro, cholernie będzie mi go brakowało. Vidal.. no ten transfer to jak grom z jasnego nieba. Akurat po Arturo spodziewałam się pozostania w Juve do samego końca. Oglądam mecze Bayernu i jakoś nie widzę naszego Króla w czerwonych barwach. Dla mnie on zawsze będzie zebrą.
Smutek mam też i po odejściu Storariego i Pepe. To dwoje tak pociesznych graczy, będę tęskniła za nimi.
Ogbonny też szkoda, ale jak ma grać regularnie to ten transfer dla niego idealny.

Z graczy, którzy dołączyli do Juve tego lata..
Kupili Pereyrę, co mnie cieszy bardzo. Najmniej jestem przekonana do Mandżukića, nie wiem czemu. Jak dowiedziałam się o tym, że Khedira przechodzi do nas to uśmiech sam cisnął mi się na twarz. Dybala to tak pół na pół, Zaza, Neto i Rugani tak samo, ale wierzę w nich bardzo. Wierzę, że podbiją nie jedno boisko swoją grą w biało-czarnych barwach. No i jeszcze Vadala. Jestem ciekawa jak to z nim będzie. Ale jak mówią, że jest dobry, to pewnie i jest.
No i kto w końcu przyjdzie, jakby to nazwać.. za Vidala. Isco, Gotze, Draxler czy jeszcze kogoś innego wymyślą? Mi osobiście najbardziej pasuje pierwsza dwójka, no ale wiadomo. Czekamy co wymyśli Marotta i spółka.



Ciężko mi sobie wyobrazić mecze bez tej wspaniałej trójki..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz