niedziela, 7 czerwca 2015

Juventus vs Barcelona (Finał Ligi Mistrzów) - zdjęcia


Zdjęcia z wczorajszego meczu.. dalej mi cholernie smutno po tej przegranej. Nie mogę się podnieść z tego, po tak pięknej walce do ostatniego gwizdka mogli to wygrać, ale sędzia ślepy i co zrobisz jak nic nie zrobisz. Ale jestem z nich dumna, pokazali co znaczy grać z Juventusem. Pirlo, Buffon i Morata płakali, a ja razem z nimi. I nie tylko ja, wiem to.. ale to byłoby dziwne, żeby nie płakać razem ze swoimi idolami, gdzie dwoje z nich to żywe legendy włoskiego futbolu, a trzeci to młody gracz z potencjałem na zostanie legendą tego klubu.

Do tego filmiki na Instagramach chłopaków z nocy, jak powitali ich kibice w Turynie. Coś pięknego! Oddanie dla tak wielkiego klubu, klubowe przyśpiewki.. stwierdzam, że to właśnie Juve ma najlepszych i najwierniejszych fanów, którzy zawsze byli, są i będą z nimi. Forza Juve!



Juventus per sempre sara!






Stara Damo, ZAWSZE jesteśmy z Ciebie dumni!
















I jedna z sytuacji, po której powinien być karny dla Juve..









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz