środa, 9 grudnia 2015

Auguri Kwadwo + informacja


Na początek:
Napisać nic o meczu Lazio vs Juventus się nie udało, bo widziałam tylko pierwszą połowę, ale co ciekawe było, to akurat w niej.
Wybaczcie, za brak wpisu po wczorajszym meczu Sevilla vs Juventus, ale chłopacy mnie tek wkurzyli tym meczem, że nie miałam ochoty pisać tego, co działo się w tym meczu. Do tego miałam do napisania sylwetkę kogoś znanego na studia i do 1 w nocy siedziałam nad nią. Więc.. no. Brak informacji o przebiegu wczorajszego starcia, ale to niedzielne z Fiorentiną raczej zostanie opisane.

Może w ramach zadośćuczynienia wrzucę tu tą sylwetkę Buffona, którą mieliłam kilka godzin na uczelnię, a w efekcie dostałam za nią tylko plusa.. Nie wiem nawet czy jest dobrze napisana, ani czy nic o Gigim mi się w niej nie pomyliło.



Przechodząc do tego co najważniejsze:



Zawodnik Juve, Kwadwo Asamoah obchodzi dzisiaj 27 urodziny, więc
wszystkiego co najlepsze dla niego, powrotu do formy, braku kontuzji,
bo te ciągle go prześladowały w ostatnim czasie, goli, bo jak je strzelał 
to były spektakularne, jak najdłuższego pobytu w Juve i 100 lat życia!










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz