czwartek, 3 grudnia 2015

Informajca, mały szok i głosowanie.


Na wstępie, zanim przejdę do tego, co w tytule postu.
Po piątkowym spotkaniu między Lazio a Juventusem relacji prawdopodobnie nie będzie. Czemu?
Spotkanie jest o 20:45, a na 22 idę na koncert. I nie wiem, czy o 22 on już startuje, czy dopiero supporty a dopiero z godzinę później wchodzi Sobota.
Jeśli startuje o 22.. widzę pierwszą połowę i nie będzie sensu pisać tutaj tego, co się działo. Jeśli jednak główny koncert będzie z godzinę później, to opis meczu wrzucę tu w sobotę.
Także jeśli do niedzieli się tu nic nie pojawi - znaczy się meczu w całości nie widziałam.
Liczę na wygraną Starej Damy, bo wtedy dostałabym ładny, prawie urodzinowy prezent.


No i wow, lekki szok.. nie wiem jak to się stało, ale.. dzięki!


Inne posty mają ma 5-9 wyświetleń, połowa ma jakieś 0.. a tu nagle. Chyba blogspot szwankuje..



A przechodząc do sedna:
Wszyscy chyba od dawna wiedzą, że ruszyło głosowanie na 11-stkę roku. Nominowanych jest sześciu naszych zawodników: Buffon, Bonucci, Chiellini, Marchisio, Pogba i Morata. Głosować na nich, liczy się każdy głos. Choć ja osobiście Giorgio nie wybrałam, bo po jego bublach w ostatnim czasie, stwierdziłam, że wolę wsadzić w jego miejsce kogoś innego.
Największe dylematy miałam w ataku, bo cykałam się między Mullerem a Sanchezem, ale ostatecznie Thomas wygrał. Dwóch polskich graczy nominowanych, więc wypadało wybrać też i ich.
Liczę, że Gigi wygra, on najbardziej zasługuje, bez dwóch zdań!



Głosować!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz