środa, 28 stycznia 2015

Tanti Auguri! + coś..

W związku z tym, że w ciągu dwóch dni dwóch naszych panów miało urodziny..




26 stycznia 28 lat temu przyszedł na świat Sebastian Giovinco! Tanti Augiri Formica Atomica.
(ładniejsze życzenia na moim photoblogu wylądowały + szkoda, że niedługo 
on pożegna się z Juve, strasznie go polubiłam.. )


28 stycznia 37 lat temu na świat przyszedł nasz Kapitan Gianluigi Buffon! Tanti Augiri!
(kolejne ładniejsze życzenia są na moim photoblogu, tradycyjnie..)




A ogółem wczoraj/dzisiaj w nocy umierając na przeziębienie (i to jeszcze w ferie..) latając po Instagramie wpadłam na coś takiego:



Jeżeli to skład na dzisiaj, to jestem zadowolona, zwłaszcza z trójki z przodu! No i mała zmiana ustawienia, ale myślę, że z kimś takim jak Parma różnicy żadnej nie będzie. A no i ja w końcu mam jakiś mecz Juve u siebie w TV. Polsat Sport News puszcza ten mecz, a to ci nowość. Nie lubię meczy z polskim komentarzem, bo mnie niesamowicie wkurza, ale dla widoku chłopaków w bardzo dobrej jakości, bez zacinania się i na dużym ekranie przeżyję wszystko. Forza Juve!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz