niedziela, 24 stycznia 2016

Juventus vs Roma


Na wstępie - sesja mnie zabija, mam masę nauki i reportaż na głowie. Jak przeżyję ten tydzień to będzie cud. A opis meczu w bardzo wielkim skrócie.
Tyle wyświetleń pod notką o meczu z Udinese, że buzia sama się otwiera z szoku, a ja ostatnio tak zaniedbuję tego bloga. Obiecuję, że po sesji wszystko wróci do normy. 
Jeszcze jakby grali te mecze o 15 to by było lepiej.



Skład:


Mecz całkiem ciekawy, jednak w 13-stą rocznicę śmierci Giovanniego mogli roznieść Romę na kawałki, a nie kreować coś i trochę ledwo jednym golem wygrać. 


Pierwsza połowa była bardzo dynamiczna i Juventus mógł już w niej wyjść spokojnie na prowadzenie dwoma golami jak nie trzema. Pierwsze 30 minut to widoczna dominacja Starej Damy, Roma bez żadnych szans na zrobienie psikusa i nagłe znalezienie się pod bramką Buffona. 
Jednak ostatnie 15 minut to jakby przebudzenie rywali i usiłowanie wykreowania przez nich sytuacji, która zagroziłaby bramce Gigiego. Jednak nasza obrona dzisiaj spisała się na medal. 

W drugiej połowie już było takie 50/50 jeśli chodzi o to, kto posiadał piłkę, a przynajmniej według mnie. Goście coraz to częściej pojawiali się pod bramką gospodarzy i oddawali strzały, na szczęście całkiem niegroźne. 
Jednak w końcu w 77 minucie Juventus pokazał, że ich twierdza pozostanie niezdobyta i wygrają 11-sty raz z rzędu. Pogba podał w tempo do biegnącego DYBALI a ten strzałem po ziemi pokonał Szczęsnego.



Gif z j-u-v-e

Do końca nikt nic więcej nie zrobił, arbiter doliczył 4 minuty, ale zostały niewykorzystane. 


Juventus wygrał u siebie 1:0, zgarnął kolejne 3 punkty, obecnie ma ich 45 i znajduje się na drugim miejscu w tabeli Serie A , mając 2 punkty straty do Napoli. 


Jeśli ktoś coś nie ten ---> LAJFY. Tam wszystko ze szczegółami zawsze jest.


A oceniając:
Buffon - spokojnie i bez nerwów.
BBC - dobrze, bez zarzutu, jak to bywa z tą trójką.
Lichtsteiner - bardzo dobrze.
Khedira - pięknie, no pięknie!
Marchisio - spokojnie i dobrze.
Pogba - nowy fryz = dobry Pogba + asysta
Evra - wujek Pat bardzo dobrze.
Mandżukić - prowokator.. zupełnie jak ja; ogółem okej.
Dybala - dobrze, ładny gol

Zmiennicy:
Cuadrado - przyzwoicie.
Morata - bez szału.



Dobranoc. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz