sobota, 28 marca 2015

Auguri Luca + inne takie..


A 25 urodziny obchodzi dzisiaj Luca Marrone! Luca, chłopie.. 
Tobie, to tylko życzyć braku kontuzji, bo ciągle Cię dopadają. 
100 lat życia, powrotu na boisko i wszystkiego co najlepsze!






Wiem, pisałam, że `widzimy się` 4 kwietnia, no ale.. no.
Wczoraj o mało nie dostałam zawału. Wiadomość o tym, co stało się dla Marchisio zwaliła mnie z nóg. Nie dość, że najpierw Asamoah i Romulo, do tego Marrone, potem Pirlo, a niedawno Caceres i Pogba to jeszcze nasz Il Principino. To, jak kontuzje trzymają się w tym sezonie naszych graczy, to jakaś porażka. Ale na szczęście, bo raczej można tak powiedzieć, po dokładnych badaniach okazało się, że Claudio nie ma naruszonych więzadeł krzyżowych przednich i jego przerwa może potrwać nie 6 do 8 miesięcy, ale 2 tygodnie. Normalnie.. no nie wiem co. Wczoraj zawał, dzisiaj ulga. Sama wiem co znaczy mieć zerwane więzadła krzyżowe, więc sama wiadomość wiadomo co ze mną zrobiła. Pozostaje nam życzyć dla Marchisio zdrowia..


Ciekawe jak Włosi dzisiaj rozegrają mecz z Bułgarią. Oczywiście z mojej strony obstawiam wygraną. Innej opcji nie widzę. 
Wczoraj Morata jak strzelił dla Hiszpanii.. i dzięki niemu wygrali! Brawo Alvaro! W międzyczasie leciał też mecz Szwajcarii z Estonią. Dwa mecze na raz zawsze spoko. Hiszpania momentami mnie drażniła, bo po golu Moraty chyba najbliżej gola był już tylko Ramos. Za to Szwajcarzy ładnie latali, Lichtsteiner spoko, wygrali 3:0. Za to nasz niedoszły zawodnik Shaqiri zaliczył 3 asysty. Nie mam pytań. Liczyłam też na gola od niego, ale niestety. Może w innym meczu. Austria ładnie poleciała z Liechtensteinem. 5:0, ładnie. I Alaba gola strzelił, fajnie fajnie. Mecze towarzyskie.. Niemcy ten z  Australią dobrze rozegrali, bramka Reusa spoko, ale Poldiego bardziej mi się podobała. Za to Francja w tym towarzyskim chyba spała. Jeden gol, którego strzelił głową Varane i koniec,  a Brazylia za to 3. Benzema z Griezmannem to spali na tym boisku. Nie, ten mecz chcę zapomnieć..


Blog o Juve a gadam o innych, wiem.. to tak z przyzwyczajenia.
Ale dzisiaj trzymam kciuki za Włochów!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz